• Zwroty i reklamacje


Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami  klient będący jednocześnie konsumentem ma prawo odstapić od umowy zawartej na odległośc w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Termin  odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu towaru:


1. Odeślij zakupiony towar - pamiętaj nie może on nosić śladów używania, każdy element musi być kompletny,towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym. Skontaktuj się wcześniej ze sprzedającym poprzez emaila lub telefonicznie w celu ustalenia adresu zwrotu( adres zwrotu może być inny niż adres sklepu)
2. Dołącz do przesyłki oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość ( możesz skorzystać z oświadczenia które otrzymasz w momencie składania zamówienia)

3. Dołacz do przesyłki  dowód zakupu (  faktura) 
4. Podaj numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

 -   W przypadku  niespełnienia powyższych warunków produkt nie zostanie przyjety.

 -   Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem zamówionego towaru ponosi kupujący.


   
W sytuacji odstąpienia od niniejszej umowy na odległość oraz pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu towaru  wszystkie otrzymane od Państwa płatności zwracamy nie później niż do 14 dni kalendarzowych.
Jeżeli natomiast zwrot towaru zostanie odrzucony( ze względu na  uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania) przekażemy  taką informację  na  adres email  oraz odeślemy towar w ciągu 14 dni  kalendarzowych na wskazany adres zwrotny pokrywając koszty przesyłki.

Adres zwrotu zakupionego towaru:

W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o taką informację na adres email:   sklep@klikzoo.pl   lub tel: 787-978-579  w celu ustalenia adresu zwrotu.

W większości przypadków adresem zwrotu jest adres z którego został wysłany produkt.Może się zdarzyć,że produkty wysyłamy z różnych adresów.

Kontak do sklepu KLIK ZOO

te. 787-978-579
email: sklep@klikzoo.pl
Wojciech Trybała 
Os. Powstańców Sląskich 15F/4
44-240 Żory


Reklamacje 

 

  1. W przypadku reklamacji Klient powinien skontaktować się ze sklepem poprzez e-mail: sklep@klikzoo.pl lub listownie Na adres siedziby Wojciech Trybała Osiedle Powstańców Sląskich 15F/4 , 44-240 Żory tel. 787-978-579

  2. W przypadku reklamowania przez Klienta towaru, należy go dostarczyć pod adresem: Osiedle Powstańców Sląskich 15F/4, 44-240 Żory 44-240 Żory wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji oraz dokumentacją zdjęciową przedstawiającą całe oryginalne opakowanie producenta. 

  3. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

  4. Sklep klikzoo.pl w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

  5. Zamówienia, które klienci otrzymali niekompletne ,należy zgłaszać mailowo: sklep@klikzoo.pl l lub telefonicznie 787978579, dokumentując zdjęciem dowodu sprzedaży i zawartości paczki w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.